De activiteitencommissie is nu een jaar actief binnen onze vereniging en bestaat uit een groep ontzettend enthousiaste mensen. De activiteitencommissie wil de leden van onze gymvereniging leuke activiteiten aanbieden, naast de leuke gym-, dans en turnlessen die ze volgen. Enkele activiteiten die vorig jaar ontzettend succesvol zijn georganiseerd door deze commissie zijn hieronder met foto’s weergegeven. Ook dit jaar staan er weer knallende activiteiten op het programma.
Jullie zullen een aantal bekende activiteiten tegen komen, maar deze groep gaat ook hun best doen om nog leukere en gezelligere activiteiten te organiseren.

Tot snel!

FB_IMG_1460052995119
FB_IMG_1460053008564
Grote gymfeest

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.