Bedragen zijn per maand, vanaf 1 september 2017 t/m 16 jaar vanaf 17 jaar
Basiscontributie € 18.40 € 23.75
Selecties
Instap 1x trainen € 23.85 n.v.t.
Instap 2x trainen € 29.21 n.v.t.
Dames A/B/C selectie
1x trainen € 29.21 € 37.77
Dames A/B selectie
2x trainen € 40.02 € 51.82
Dames A selectie
3x trainen € 50.94 € 56.07
Inschrijfgeld Eenmalig € 15,75 € 15,75
Verenigingslid
Bij zwangerschap, langdurige blessure of vrijwillig lid
€ 4.05 € 4.05
2e activiteit Gratis Gratis

De bondscontributie (KNGU) is verwerkt in de maandelijkse contributie.
Er kan alleen via automatische incasso in 12 termijnen betaald worden.

Er is sprake van vooruitbetaling voor de volgende maand. Voor nieuwe leden betekent dat, dat de eerste betaling bestaat uit de inschrijfkosten plus de contributie voor de reeds deelgenomen maand(en) en de daarop volgende maand.

Voorbeeld:

Een nieuw lid dat eind januari begint bij een recreatieve groep heeft recht op een eerste gratis les. Vanaf februari gaat dit lid betalen. Eind februari zal er worden afgeschreven voor februari, maart en de inschrijfkosten. In geval van een lid van bijvoorbeeld 10 jaar is dit: 18.40+18.40+15,75= 52.55 euro.

Wedstrijdkosten:

In oktober worden de turn(st)ers/ dansers aangemeld voor de wedstrijden van aankomend wedstrijdseizoen.
Als u als ouder hier niet mee eens bent, moet u voor oktober dit kenbaar maken aan de desbetreffende leiding.
In november worden de kosten van de plaatsingswedstrijden ( bij de dames zijn dit er 3, heren afhankelijk van divisie) geïncasseerd via automatische incasso.
De verdere wedstrijden/finales worden achteraf aan u doorberekend. Let op de KNGU is laat met het versturen van de rekeningen. Houdt er rekening mee dat eind van het seizoen de rekeningen komen.

Voor meer info kunt u terecht bij de leiding.