Bedragen zijn per maand, vanaf 1 januari 2017 t/m 16 jaar vanaf 17 jaar
Basiscontributie € 16.73 € 21.59
Selecties
Instap 1x trainen € 21.68 n.v.t.
Instap 2x trainen € 26.55 n.v.t.
Dames A/B/C selectie
1x trainen € 26.55 € 34.34
Dames A/B selectie
2x trainen € 36.38 € 47.11
Dames A selectie
3x trainen € 46.31 € 50.97
Inschrijfgeld Eenmalig € 15,75 € 15,75
Verenigingslid
Bij zwangerschap, langdurige blessure of vrijwillig lid
€ 3,68 € 3,68
2e activiteit Gratis Gratis

De bondscontributie (KNGU) is verwerkt in de maandelijkse contributie.
Er kan alleen via automatische incasso in 12 termijnen betaald worden.

Er is sprake van vooruitbetaling voor de volgende maand. Voor nieuwe leden betekent dat, dat de eerste betaling bestaat uit de inschrijfkosten plus de contributie voor de reeds deelgenomen maand(en) en de daarop volgende maand.

Voorbeeld:

Een nieuw lid dat eind januari begint bij een recreatieve groep heeft recht op een eerste gratis les. Vanaf februari gaat dit lid betalen. Eind februari zal er worden afgeschreven voor februari, maart en de inschrijfkosten. In geval van een lid van bijvoorbeeld 10 jaar is dit: 15,96+15,96+15,75= 47,67 euro.

Wedstrijdkosten:

De kosten van wedstrijden en wedstrijdpaspoorten zijn voor rekening van het lid. In overleg met de gymnast/turn(st)er/danser zal het lid worden aangemeld voor wedstrijden en indien het lid jonger is dan 18 jaar gebeurt dit in overleg met de ouder(s)/verzorger(s). Deze kosten worden achteraf  (na afloop van het seizoen), door Gymvereniging Margriet aan de deelgenomen leden doorberekend.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.