Kledingvoorschriften

Op deze pagina vindt u informatie over de wedstrijdpakjes voor de selectieleden.

Wasvoorschrift
Wij willen u er wel voor waarschuwen dat, met name de metallic stoffen in dit pakje, gevoelig zijn voor wassen en zweten en hierdoor sneller verkleuren.

U kunt dit voorkomen/verminderen door de pakjes voorzichtig te wassen: doe het pakje binnenstebuiten in de wasmachine op een kort programma (30 min) op 30°C en gebruik een (vloeibaar) wasmiddel voor fijne stoffen. Als de wasmachine klaar is het turnpakje er meteen uit halen en op een hangertje laten drogen. Niet in de zon laten drogen of ophangen met wasknijpers, deze kunnen namelijk afgeven.

U kunt het pakje ook op de hand wassen, in koud water (max. 30°), het pakje mag niet in het water blijven liggen. Het pakje niet in de droger laten drogen, maar even ophangen of liggend op een handdoek laten drogen. Het pakje niet bleken of strijken.

Wij adviseren geen deodorant te gebruiken, een alternatief is om de oksels na het douche in te smeren met een lekker ruikende bodylotion.

Selecties

Dames Heren
Tijdens de wedstrijden wordt het verenigingspakje (voor onze selectie-meiden met lange mouw!) gedragen. Ieder selectielid dient dit pakje zelf aan te schaffen. Het pakje is dan dus in eigen beheer en kan worden gedragen bij alle trainingen, evenementen en wedstrijden. Let wel op dat het pakje dan sneller slijt of verkleurd. Dus let goed op de wasvoorschriften!

Voor meer informatie over actuele prijzen en voor het bestellen van het wedstrijdpakje  kunt u terecht bij Wietske Berendsen of Daphne Reuling van de kledingcommissie.

Heren van de herenselectie die meeturnen met regionale en landelijke wedstrijden dienen de wedstrijdkleding zelf aan te schaffen. Het kledingpakket bestaat uit:

– Pakje ‘Peace’
– Korte broek, marineblauw
– Spanbroek, marineblauw

Voor meer informatie over actuele prijzen en voor het bestellen van dit wedstrijdpakket kunt u terecht bij www.hesters.nl

turnpakje-margriet

Voor heren of dames binnen de selecties die uit het pakje zijn gegroeid kunnen deze zelf weer doorverkopen. Dit kan onder andere gedaan worden in onze hal. Onder de trap hangt een whiteboard waar het pakje aangeboden kan worden.

Schrijf je in voor een proefles!

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wij gebruiken je gegevens alleen om jouw aanvraag in te willigen. Bekijk voor meer informatie onze privacyverklaring.

Sportvereniging Margriet

is een gezellige en sportieve sportvereniging voor jong en oud! Binnen de vereniging kan iedereen zijn of haar sport beoefenen ongeacht leeftijd of niveau!

Hopelijk vindt u op deze site alle informatie die nodig is om een goed beeld te krijgen van onze vereniging. Mocht u toch nog ergens vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Contact opnemen

Sportvereniging Margriet Didam