Voor de recreanten en de heren selectie is de leverancier Christian Moreau en voor de dames turn selectie The Zone.
Op deze pagina vindt u informatie over de wedstrijdpakjes voor de selectieleden en over de verenigingspakjes voor onze recreatie gymnasten

Wasvoorschrift
Wij willen u er wel voor waarschuwen dat, met name de metallic stoffen in dit pakje, gevoelig zijn voor wassen en zweten en hierdoor sneller verkleuren.
U kunt dit voorkomen/verminderen door de pakjes voorzichtig te wassen: doe het pakje binnenstebuiten in de wasmachine op een kort programma (30 min) op 30°C en gebruik een (vloeibaar) wasmiddel voor fijne stoffen. U kunt het pakje ook op de hand wassen, in koud water (max. 30°), het pakje mag niet in het water blijven liggen. Het pakje niet in de droger laten drogen, maar even ophangen of liggend op een handdoek laten drogen. Het pakje niet bleken of strijken.

Onderaan deze pagina is er een mogelijkheid om tweedehands pakjes aan te bieden of aan te schaffen.

Selectie

Dames Heren
Meiden van de instap-, A-,  B-,  en C- selectie die meeturnen met regionale en landelijke wedstrijden (pre-instapwedstrijd niet meegerekend) dienen dit pakje zelf aan te schaffen.

Voor meer informatie over actuele prijzen en voor het bestellen van het wedstrijdpakje  kunt u terecht bij Wietske Berendsen:
E-mail:margriet.didam.kleding@gmail.com

Heren van de herenselectie die meeturnen met regionale en landelijke wedstrijden dienen de wedstrijdkleding zelf aan te schaffen. Het kledingpakket bestaat uit:

– Pakje ‘Peace’
– Korte broek, marineblauw
– Spanbroek, marineblauw

Voor meer informatie over actuele prijzen en voor het bestellen van dit wedstrijdpakket kunt u terecht bij www.hesters.nl

IMG-20160514-WA0001

Recreanten

Dames Heren
Ook voor de dames recreanten zijn nieuwe verenigingspakjes uitgekozen. Dit is een lagoon kleurig pakje, gemaakt van metallic stof en aan de voorzijde een mooi glitterpatroon.

Deze pakjes kunnen worden gedragen tijdens de lessen en dienen te worden gedragen tijdens optredens zoals Didam op Stelten en tijdens onze jaarlijks terugkerende clubkampioenschappen.

De pakjes zijn te verkrijgen bij ROS Sport en Fitness Didam, Wilhelminastraat 44.

Ook de voor de heren recreanten zijn nieuwe verenigingspakjes uitgekozen. Dit is een lagoon kleurig pakje. U kunt hier een donkerblauw broekje bij aanschaffen.

IMG_3072 IMG_3070

Let op! Alleen bovenstaande verenigingspakjes voor selecties en recreanten kunnen hier tweedehands worden aangeboden!

Tweedehands verenigingskleding

Verenigingspakje: recreanten heren

Verenigingspakje: recreanten heren: lagoon kleurig pakje en donkerblauw broekje.
maat: 12
prijs: Het pakje is nog nieuw. Aangeschaft in oktober 2015. Een maal gedragen. Nieuwprijs was 56,= kompleet. Vraagprijs is minimaal 35,=.

Dhr./Mevr.
fubbink@live.com
Ubbink

Jongens recreanten turnpakje

Jongens recreanten turnpakje.
Maat adult 36.
Voor jongens van 11 tot 14jaar.
Het is zo goed als nieuw.
Prijs 30 euro

Desiré
desirewentingjansen@live.nl
Wenting - Jansen

Heeft u een verenigingspakje dat u wilt verkopen?

Vul dan onderstaand formulier in.