16+ turngroep dames/heren

Naar aanleiding van de succesvolle Familieweek, waarbij ouders met hun kinderen mee mochten turnen, is er  een jaar geleden gestart met een groep voor volwassenen die toch graag de turnsport bedrijven.

Het betreft hier een bont gezelschap variërend in de leeftijd van 16 tot 45 jaar (ouder mag ook!). Een en ander wordt begeleid door Peter Verheul. Een trainer met jarenlange ervaring als lesgever, maar ook als turner!

Er wordt op een veilige en zorgvuldige wijze getraind waarbij plezier voorop staat. Leuk om te is zien is dat enkele voormalig selectieleden zich in deze groep ook weer heerlijk laten gaan, waarbij blijkt dat ze het nog lang niet verleerd zijn. Maar ook de minder ervarene doen volop mee en hebben zich inmiddels niet alleen laten verleiden tot een handstand, maar de eerste salto’s zijn gesignaleerd!

Kortom een zeer leuk initiatief en gezond voor lichaam en geest!

Ben jij ook geinteresseerd? Doe een keer mee met een gratis proefles op vrijdagavond 20.00-21.00 uur (de les vindt plaats in de sporthal naast het Liemers College Didam). LET OP! Spierpijn is niet uitgesloten…

Voor meer informatie kunt u altijd een berichtje sturen via ons contactformulier.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.