Ineens merkt u het: hijgend komt u de trap op, vroeger nam u die met twee treden tegelijk… U liep net niet hard genoeg om de bus te halen… U pakt vaker de auto, want fietsen is zo vermoeiend…

Fit
Wie zo lang mogelijk fit wil blijven, kan het beste zoveel mogelijk blijven bewegen. Dit kan door juist vaker de fiets te pakken, in plaats van de auto of bus of door vaker de trap te nemen in plaats van de lift. Bovendien kunt u lid worden van onze vereniging, wij organiseren activiteiten voor mensen die zich graag fit willen blijven voelen.

Gezond
Iedereen die regelmatig aan lichaamsbeweging doet, voelt zich niet alleen fitter, maar houdt ook zijn/haar conditie op pijl of verbetert deze. Een goede lichamelijke conditie zorgt ervoor dat u minder vatbaar bent voor verkoudheden en andere lichamelijke ongemakken. Uw spieren en gewrichten blijven soepel en uw botten blijven langer sterk. U hoeft geen uitgesproken sportfiguur te zijn om aan lichamelijke activiteiten mee te doen. De lessen worden zo ingedeeld, dat iedereen op zijn of haar eigen tempo mee kan doen.

Recreatiefconditievoor
Er worden geen topprestaties van u verwacht. Bij ons is het lesaanbod vooral gericht op het recreatieve gedeelte van sport. De les start met het opwarmen van de spieren door middel van diverse oefeningen. Daarna kunnen allerlei activiteiten worden ondernomen, soms op muziek, soms in spel- of circuitvorm. Aan het eind van de les wordt er afgebouwd door middel van rustgevende oefeningen.

Samen
Het voordeel van deze bewegingsactiviteiten is dat u altijd samen met anderen bezig bent. Met een vriend of buurvrouw waarmee u de eerste keer bent gekomen, maar ook met anderen die in de toekomst mogelijk goede vrienden en kennissen kunnen worden.

Binnen onze vereniging zijn er de volgende conditielessen, wanneer u op de naam van de les klikt kunt u een beschrijving van de les lezen om een goed beeld te krijgen van de inhoud van de les:

Bewegingsgym
Condi Fit
Pilates Yoga
Conditiegym dames/heren

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.