Op woensdag 28 december 2016 openen wij onze deuren voor leden en niet-leden, jongens en meisjes. Kom kennis maken met de gymsport!
Kom tumblingspringen, trampolinespringen, schommelen in het schommelschip, ringzwaaien, freerunnen, volg een dansclinic en kom acrogymmen!

Dit jaar hoeven de ouders niet naar huis tussendoor! Er wordt buiten een festijn opgebouwd met verse oliebollenverkoop, warme chocolademelk, glühwein en marshmallows roosteren bij het kampvuur. Daarnaast zijn er voor de kids super leuke spelletjes, een fotohoek, een grabbelton en je kunt een eigen wenskaart maken om een wens voor 2017 in de wensboom op te hangen!

Programma:
11.00 uur: Opening Gym- en Oliebollenfestijn!

11.00-13.00 uur: Beweegplein kinderen van
2 t/m 6 jaar

13.00-14.00 uur: Dans- en yoga workshop (alle leeftijden)
14.00-16.00 uur: Beweegplein kinderen vanaf
7 jaar en ouder
16.00 uur: Sluiting Gym- en Oliebollenfestijn

Jullie komen toch ook?!

Locatie: Gymzaal Liemers College, dansstudio en parkeerplaats achter de gymzaal, Dijksestraat 12, Didam
   Aanmelden is niet nodig en entree is gratis! Voor het oliebollenfestijn zijn stempelkaarten te koop die ingeruild kunnen worden voor de spelletjes, wensboom en een klein leuk prijsje.

oliebolgrote gymfeest 1

grote gymfeest 2grote gymfeest 3