Freerun bij SV Margriet Didam

Freerunning is een combinatie van Parcour en Freestyle.

Bij parcour ligt de nadruk op met zo min mogelijk moeite zo snel mogelijk van A naar B te gaan.
Freestyle daarentegen is een sport waarbij tricks worden gedaan als salto’s, swings en veel meer. Elke les is anders. Meestal beginnen we met een spel als warming-up. Daarna wordt er vaak in drie vakken gewerkt. In elk vak worden toestellen opgezet om nieuwe onderdelen aan te leren of als hindernissen te gebruiken. We zetten dit vaak groots op, zoals in de foto’s te zien is.De sport wordt normaal buiten beoefend, bij SV Margriet bieden wij dit binnen in een veilige omgeving aan waar we voor iedereen kunnen werken op hun eigen niveau. Regelmatig mogen we gebruikmaken van de trampoline en schuimblokken om op een veilige manier te kunnen werken aan tricks zoals de salto.Freerun groep

Onze freerun groepen

Bij SV Margriet zijn er vier freerun groepen. De groepen zijn ingedeeld op niveau zodat de lessen die je volgt aansluiten bij wat je kunt.  De leeftijden staan er slechts bij als richtlijn voor een proefles inschrijving.

• Freerunning 1: Beginner (7 – 9 jaar)
  • Freerunning 2: Elementary (9 – 11 jaar)
  • Freerunning 3: Intermediate/Advanced (12 + jaar)

Ben je enthousiast geraakt? Schrijf je in voor een proefles en probeer deze gave sport een uit! Je kan altijd een kijkje nemen op het lesrooster wanneer deze lessen zijn.
Volg onze freerun groep ook op Instagram!

LET OP! Op dit moment is er een wachtlijst voor onze freerun groepen, het is daarom niet mogelijk om een proefles aan te vragen via het formulier. Wil je op de wachtlijst komen? Stuur dan je naam, achternaam, geboortedatum en e-mailadres naar info@gymverenigingmargriet.nl. Je wordt dan automatisch op de wachtlijst geplaatst en ontvangt vanzelf een uitnodiging.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.