Street/Jazzdans

Vanaf 9 jaar beginnen we met het serieuzere werk.dans5

Alle jazzdanstechnieken zoals bijvoorbeeld, de verschillende soorten draaien, sprongen, en grondtechnieken worden aangeleerd en verwerkt in choreografieën. Dit in combinatie met bewegingen uit het streetdance en hiphop.

276-img_0579

Ook wordt er in deze les aandacht besteed aan lenigheid, balans en coordinatie.
Verder zullen de leerlingen soms met elkaar samenwerken en zelf stukjes dans bedenken.
En natuurlijk treed ook deze groep op bij Didam op stelten en het Dans Gym Gala!

We hebben een street/jazzdance groep voor kinderen tussen 9 en 12 jaar oud (zaterdag van 11.00-12.00 uur) en een groep voor kinderen vanaf 12 jaar (maandag van 19.40-20.40 uur). En voor kinderen van 16 jaar en ouder (maandag van 20.40-21.40 uur). Bekijk het rooster voor de desbetreffende leiding en vraag een gratis proefles aan.

street jazz 9.12     street jazz dance 9street jazz dance 12

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.