Op zondag 3 juni is Gymvereniging Margriet aanwezig tijdens het gezellige evenement ‘Didam op
Stelten’. Dit jaar bouwen we een uitgebreid Beweegplein op, waarop iedereen welkom is. Jong, oud, lid of geen lid, iedereen is welkom om kennis te maken met een aantal onderdelen van de gymsport.
Springen over de tumblingbaan, zwaaien aan de ongelijke rekstok en balanceren op ons
balansparcours, het is allemaal mogelijk!
Dus kom gezellig bij ons langs, vriendjes en vriendinnetjes mogen natuurlijk ook mee doen!

Tussentijds zullen er verschillende turnoptredens worden gegeven op onze tumblingbaan, zie onderstaand schema:

11.00 uur Opening beweegplein
11.30 uur 11.15 uur B-selectie dames
12.00 uur 11.45 uur Heren recreanten
12.30 uur 12.15 uur Instap/B-selectie heren
13.00 uur 12.45 uur C-selectie dames
13.30 uur 13.15 uur A-selectie dames
14.00 uur 13.45 uur Instap dames
14.30 uur 14.15 uur A- selectie heren
Tot ±16.30 uur Beweegplein

Waar: Grasveld voor de Mariakerk, Lieve Vrouwenplein in Didam.

Hoe laat: van 11.00 tot 16.30 uur

Bij slecht weer kunnen onze activiteiten mogelijk niet doorgaan. Houdt hiervoor zelf onze
website en facebook pagina in de gaten!

Tot dan op ons Beweegplein!
Met sportieve groeten,
Bestuur en leiding van Gymvereniging Margriet.

Ga terug

Schrijf je in voor een proefles!

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wij gebruiken je gegevens alleen om jouw aanvraag in te willigen. Bekijk voor meer informatie onze privacyverklaring.

Sportvereniging Margriet

is een gezellige en sportieve sportvereniging voor jong en oud! Binnen de vereniging kan iedereen zijn of haar sport beoefenen ongeacht leeftijd of niveau!

Hopelijk vindt u op deze site alle informatie die nodig is om een goed beeld te krijgen van onze vereniging. Mocht u toch nog ergens vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Contact opnemen

Sportvereniging Margriet Didam