AirTrack Factory Fit-Challenge
Datum: zondag 31 maart 2019
Locatie: SV Margriet – Turn en Sportcentrum Montferland

Vind jij het ook zo leuk om te sporten? Benieuwd hoe snel jij bent, hoe sterk je bent en hoe goed jouw uithoudingsvermogen is? Vind je het leuk om te sporten op speciale luchtkussens van de Airtrack Factory? Doe dan mee!

De Fit-Challenge bestaat uit 5 onderdelen waar je motorische vaardigheden (coördinatie, lenigheid, uithoudingsvermogen, snelheid en kracht) worden getest, zodat je een goed beeld krijgt van je fysieke conditie. Bij alle onderdelen wordt er gebruik gemaakt van Air-materialen van de AirTrack Factory. Na afloop krijg je de resultaten mee op een diploma. Bij de volgende editie van de Fit Challenge kun je deze resultaten vergelijken en zien of je vooruit bent gegaan!

Deze dag is ingedeeld in 4 leeftijdsgroepen. Binnen een leeftijdsgroep kun je je aanmelden voor Sportfit of Turnfit. Het verschil zit dan in de soort oefeningen die je uit mag voeren tijdens de testonderdelen. Sportfit is geschikt voor elke sporter (recreatief lid van Margriet, maar ook voetballers, volleyballers etc), Turnfit is meer geschikt voor kinderen die ervaring hebben met selectie turnen.
Bij vijf onderdelen probeer je in 1 minuut zoveel mogelijk herhalingen te maken of een zo groot mogelijke afstand af te leggen. Ook is er een hindernisbaan waar iedereen de kans krijgt een toptijd neer te zetten!

Er zijn op de dag 4 leeftijdsgroepen ingedeeld:

10.00-11.30        6-8 jaar
12.00-13.30        9-10 jaar
14.00-15.30       11-12 jaar
16.00-17.30        13+

Na afloop krijg je een diploma met je resultaten en wat te drinken en te snoepen. Je ouders en opa en oma, vrienden en bekenden zijn welkom op de tribune om je aan te moedigen. Voor hen is de kantine die dag geopend.

De kosten voor deelname bedragen € 2,50 per lid van Margriet. Ook niet-leden mogen meedoen, dus neem vooral je vriendjes, buurtjes of familie mee, niet-leden betalen 3,50 voor deelname.

Het maximaal aantal deelnemers per leeftijdsgroep is 75. Schrijf dus tijdig in; vol = vol.
Inschrijven kan via: https://goo.gl/forms/lDCCyVpDclBPWNZI2