Hoera! We mogen met de meeste groepen buiten sporten!

Wij zijn super blij om te melden dat wij alles rond hebben om met onze groepen buiten te sporten! Vanaf maandag 11 mei mogen de meeste groepen weer starten.

Belangrijke informatie:

• Meer informatie ontvangen onze leden via de mail van de leiding. Bekijk het nieuwe Lesrooster buiten sporten goed!
  • We moeten ons aan diverse regels houden. Lees onze Q&A over het buiten sporten voor meer informatie
  • Bij elke training is een vrijwilliger aanwezig (corona verantwoordelijke) om er voor te zorgen dat het buiten sporten op een veilige manier verloopt.

Wil jij ons ook een paar uur helpen en daarmee zorgen dat we samen veilig buiten kunnen sporten? Stuur ons dan een berichtje op info@gymverenigingmargiet.nl. Helaas mogen nog niet alle groepen meedoen, we zijn druk bezig met het uitzoeken wanneer bijv. de conditiegroepen en de ouder en kind groepen ook buiten mogen sporten. Meer informatie volgt.

Wij kijken er naar uit jullie allemaal weer te zien! Wij zien jullie graag aankomende weken op het sportveld van Liemers College!

Sportprotocol oudersSportprotocol sporters