Het zal u niet ontgaan, er heerst een Coronavirus in Nederland. Dit is gelukkig niet geconstateerd binnen onze vereniging. SV Margriet organiseert natuurlijk meerdere wedstrijden in het TSC Montferland waar veel publiek op af komt. Wat betekend dat voor onze wedstrijden?

Volgens het RIVM is er geen reden om evenementen te vermijden of  af te lasten. Wil je specifiek advies op lokaal niveua, dan wordt het geadviseerd om contact op te nemen met de GGD en Gemeente. Dit betekend dat onze wedstrijden gewoon door zullen gaan en alle sporters hun prestaties kunnen laten zien.

Nieuws van de KNGU:

Welke maatregelen kun je zelf nemen?

Toch bang voor het Cornoavirus? Hieronder enkele tips die handig zijn op te doen. Deze tips komen van het RIVM:

• Was je handen regelmatig
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes