Onze nieuwe coronaregels!

Let op de regels zijn weer aangepast, de meest actuele aanpassingen zijn te vinden op de pagina Corona informatie.

Zoals iedereen gisteren heeft meegekregen zijn de corona maatregelen aangescherpt. Dat betekent ook behoorlijk wat voor onze vereniging.

De regels zoals die er al waren blijven in stand, dat is bijvoorbeeld thuisblijven met klachten, de vaste looproutes en de tribune en kantine zijn gesloten. We nemen graag de rust om uit te zoeken wat de aanvullende maatregelen voor onze vereniging betekenen en wat we wel mogelijk kunnen maken. Daarvoor zullen we de voorschriften van de KNGU afwachten. Toch gaan de maatregelen vanavond om 22:00 uur in. Daarom hebben we een aantal tijdelijke afspraken gemaakt, vanaf 14 oktober 22:00 uur t/m de herfstvakantie.

Nieuwe regels:

❗️ Iedereen van 13 jaar en ouder wordt verzocht binnen een mondkapje te dragen, deze mag af tijdens het sporten.

❗️ Kleedkamers zijn gesloten, leden worden gevraagd omgekleed naar de hal te komen en krijgen net als voorheen een plek aangewezen waar ze hun spullen kunnen neerzetten.

❗️ Er mogen maximaal 30 personen tegelijk in de zaal aanwezig zijn. Dat betekent dat we genoodzaakt zijn om donderdag en vrijdag onze selectietrainingen te annuleren. We gaan in overleg met de leiding kijken of het mogelijk is een deel van deze lessen in te halen in de herfstvakantie. Als er voor jouw selectietraining een vervangend moment gevonden is, zal de leiding dat laten weten. De recreatieve lessen zoals turnen meisjes/junglegym/freerun/springgroep/peuter- en kleutergym en dans kunnen komende donderdag en vrijdag wel doorgaan.

❗️ Het is onduidelijk wat de regels zijn met betrekking tot sport voor volwassenen. Helaas kunnen we daarom voorlopig geen leden van 18 jaar en ouder in onze lessen ontvangen. Dat is ook van toepassing op de ouder- en kindgym. We gaan op zoek naar wat er voor deze leden wel mogelijk is.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Bij vragen neem gerust contact met ons op via info@gymverenigingmargriet.nl of vraag het aan de leiding.