De wedstrijdcommissie van SV Margriet organiseert ieder jaar heel veel wedstrijden in het TSC Montferland. Nu wilt de commissie een proef doen door gebruik te maken van Inzetrooster.nl voor de vrijwilligersinzet tijdens wedstrijden.

Wij hopen dat de wedstrijdcommissie hierdoor minder tijd kwijt is door het continue vragen van mensen om de bezetting rond te krijgen. Het zou ook mooi zijn dat er tevens nieuwe mensen komen die een taak op zich willen nemen, een halve dag is natuurlijk ook al heel mooi.

Hoe werkt het?

Je krijgt via de mail een verzoek om je in te schrijven voor een dienst. Je kunt je inschrijven via een groene button. Deze button stuurt je door naar onze inzetrooster-pagina. Op de pagina ‘open diensten’ kun je je inschrijven voor verschillende een diensten waar jij tijd en zin in hebt. Op de dag van inschrijven kun je ook weer uitschrijven, maar daarna moet je de dienst zelf weer overdragen. Bij het kopje alle diensten kan je alvast kijken met welke mensen je gaat samenwerken.

Heb je nog nooit geholpen en wil je ook een keer meedoen? Graag! Geef dan je naam en emailadres door op het volgende adres: wedstrijdcommissiesvm@gmail.com. Voorbeelden van diensten zijn: bouwcommissie die het opbouwen en afbreken van de toestellen verzorgt, (lady) speaker, verwerken van cijfers of het bedienen van de muziek installatie. Wij hopen dat dit een goede oplossing is voor de vrijwilligersinzet tijdens wedstrijden. Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben horen wij dat graag!