Kun jij thuis niet stil zitten en sta je regelmatig op je handen in plaats van je voeten? Wil je net zo mooi leren turnen als Sanne Wevers? Of zit je al op de gym, maar zou je meer uitdaging willen? Dan ben je van harte welkom op de Talentendag van SV Margriet! Let op: turnervaring is niet nodig.

Op zondag 10 april 2022 organiseert Sportvereniging Margriet in het Turn- en Sportcentrum Montferland de talentendag voor meisjes uit Didam en omstreken!

Voor wie:
De talentendag is voor meisjes geboren vanaf 2016 en ouder.

Tijdens deze dag zullen wij meiden selecteren die eventueel in aanmerking kunnen komen voor onze jongtalenten groep of andere (selectie)groepen.
De meiden zullen tijdens deze dag worden getest op o.a. lenigheid, kracht, lichaamsspanning, coördinatie en de basisonderdelen van het turnen. De meiden zijn welkom om deel te nemen op zondag 10 april 2022 van 10.00 – 11.30 uur.

Let op: Aanmelden voor de Talentendag is wel nodig. We ontvangen graag wat informatie voorafgaand voor deze talentendag. Je kan je gemakkelijk aanmelden via deze link: https://bit.ly/3tCtSrq

Datum: Zondag 10 april
Tijd: 10.00 tot 11.30 uur
Locatie: Turn- en Sportcentrum Montferland | Luijnhorststraat 10B

Wij zien je graag op onze Talentendag!

Voor jongens wordt er dit jaar op een ander moment een talententraining georganiseerd. Lijkt het je leuk om mee te doen? Geef je dan ook op via bovenstaande link. Er zal dan contact worden opgenomen voor verdere informatie.

Talentendag

Ga terug