Talentendag SV Margriet keert terug

Sta jij meer op je handen dan op je voeten en wil je graag net zo goed leren turnen als Sanne Wevers of net zo sterk worden als Epke Zonderland?! Zit jij al op gym en zou je meer uitdaging willen? Of lijkt turnen je leuk, maar heb je nog geen ervaring? Dan ben je van harte welkom op de Talentendag van SV Margriet!

Op zaterdag 19 september organiseert Sportvereniging Margriet in het Turn- en Sportcentrum Montferland een talentendag voor jongens en meisjes in Didam en omstreken!

Voor wie:

De talentendag is voor meisjes van alle leeftijden en voor jongens geboren in 2012, 2013, 2014 of 2015. Ben je een jongen en geboren in 2011 of eerder en heb je al turnervaring? Dan kun je ook meedoen.

Tijdens deze dag zullen wij de jongens en meisjes selecteren die eventueel in aanmerking kunnen komen voor onze Jong talenten groep (5 t/m 8 jaar) of meiden die in aanmerking komen voor de 6e divisie groep (vanaf 8+).

De jongens en meisjes zullen tijdens deze dag worden getest op o.a. lenigheid, kracht, lichaamsspanning, coördinatie en de basisonderdelen van het turnen. De jongens en meisjes zijn welkom om deel te nemen op zaterdag 19 september van 10.00-11.30 uur. Let op: Het is bedoeld voor jongens en meisjes die daadwerkelijk interesse hebben om op selectieniveau te gaan turnen en/of de turnsport willen ontdekken.

Kijk hier voor meer informatie over onze Jong talenten dames en Jong talenten heren of onze 6e divisie dames.

Aanmelden voor de Talentendag is wel nodig. We ontvangen graag wat informatie voorafgaand voor deze talentendag. Je kan je gemakkelijk aanmelden via deze link: aanmelden talentendag SV Margriet

Wij zien je graag op onze Talentendag!

Talentendag S.V. Margriet