Terug van weggeweest: turnen voor jongens!

Sta jij graag op de kop? Vind je het leuk om aan de ringen of rekstok te zwaaien? Wil jij graag salto’s (leren) maken?

Dit kan allemaal tijdens de les ‘turnen voor jongens’. Deze groep is voor jongens van 5 tot 10 jaar oud. Spelenderwijs leren de jongens turnen op de 6 toestellen, speciaal voor het heren turnen. Plezier en bewegen staan centraal.
Via deze groep kan er eventueel worden doorgestroomd naar een jong talenten selectie of herenselectie.

Dag: iedere maandag (vanaf 6 september 2021)
Leeftijd: jongens van 5-10 jaar
Locatie: TSC Montferland

Geef je nu op voor een proefles!

turnen-voor-jongens

Ga terug

Schrijf je in voor een proefles!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken je gegevens alleen om jouw aanvraag in te willigen. Bekijk voor meer informatie onze privacyverklaring.

Sportvereniging Margriet

is een gezellige en sportieve sportvereniging voor jong en oud! Binnen de vereniging kan iedereen zijn of haar sport beoefenen ongeacht leeftijd of niveau!

Hopelijk vindt u op deze site alle informatie die nodig is om een goed beeld te krijgen van onze vereniging. Mocht u toch nog ergens vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Contact opnemen

Sportvereniging Margriet Didam