Zomerfeest 2017

Beste leden,

Op zaterdag 1 juli 2017 zal er weer een spectaculair eindfeest georganiseerd worden voor alle leden van Gymvereniging Margriet ter afsluiting van het seizoen. Deze dag wordt ingedeeld in twee leeftijdscategorieën waarbij beide categorieën een eigen programma binnen het thema “Zomer” hebben.  Wat we deze dag precies gaan doen willen we natuurlijk nog niet verklappen, maar hieronder krijg je wel alvast een idee wat je bij welke activiteit te wachten staat.

(Water)Sport- & Pannenkoekenfeest
(t/m 8 jaar)*
 High Tea
(9+ jaar)*
Tijd: 11.30 t/m 13.30 uur Tijd: 15.30 t/m ong.18.00 uur
Bij mooi weer worden er veel spellen en activiteiten opgezet met water en schuim. Naast het sporten kun je ook lekkere pannenkoeken versieren en ervan smullen. Gezellig samenzijn met heerlijke hapjes (door jullie zelf gemaakt en meegebracht) en verfrissende drankjes. Vooraf een schuimparty met spetterende zomermuziek om in de sfeer te komen.

Je kunt je opgeven via onderstaande link of scan de qr-code met je telefoon. In dit inschrijfformulier kun je aangeven bij welke groep je graag zou willen meedoen.

Opgeven kan tot uiterlijk 25 Mei a.s.

https://goo.gl/forms/WsFzA5cBzaUib2ZJ2                zomerfeest-2017
Meer informatie zal t.z.t. bekend gemaakt worden en is terug te vinden op onze facebook- en twitterpagina en website.

Met vriendelijke groet,

De activiteitencommissie

*De leeftijdscategorieën zijn een richtlijn, wil je echt graag bij iemand die je kent kan dat natuurlijk ook.

Opgeven kan tot uiterlijk 25 Mei a.s.

Met vriendelijke groet,

De activiteitencommissie

Ga terug

Schrijf je in voor een proefles!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken je gegevens alleen om jouw aanvraag in te willigen. Bekijk voor meer informatie onze privacyverklaring.

Sportvereniging Margriet

is een gezellige en sportieve sportvereniging voor jong en oud! Binnen de vereniging kan iedereen zijn of haar sport beoefenen ongeacht leeftijd of niveau!

Hopelijk vindt u op deze site alle informatie die nodig is om een goed beeld te krijgen van onze vereniging. Mocht u toch nog ergens vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Contact opnemen

Sportvereniging Margriet Didam