Vrije herfsttraining

Wil jij blijven sporten in de herfstvakantie. Dat kan! SV Margriet organiseert in samenwerking met Open Club de Nevelhorst een vrije herfsttraining. Iedereen vanaf 6 jaar of ouder is welkom om te komen sporten in het TSC Montferland. Op dinsdag- en donderdagochtend openen wij onze deuren voor iedereen die in de grote trampoline wil springen, op balk wil staan of aan de rekstok wil hangen. Let op, opgeven voor deze training is verplicht.

Datum: dinsdag 26 oktober en donderdag 28 oktober 2021
Tijd: 10-00 -12.00 uur
Locatie: TSC Montferland (Luijnhorststraat 10b Didam)
Leeftijd: 6 jaar en ouder
Kosten: 5 euro per training
Opgeven: www.openclubdenevelhorst.nl

De inschrijving voor de vrije herfsttraining sluit op maandag 23 oktober 2021. Wees er snel bij want vol=vol. Veel plezier en we zien je graag op onze vrije herfsttraining!

herfsttraining

Ga terug

Schrijf je in voor een proefles!

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wij gebruiken je gegevens alleen om jouw aanvraag in te willigen. Bekijk voor meer informatie onze privacyverklaring.

Sportvereniging Margriet

is een gezellige en sportieve sportvereniging voor jong en oud! Binnen de vereniging kan iedereen zijn of haar sport beoefenen ongeacht leeftijd of niveau!

Hopelijk vindt u op deze site alle informatie die nodig is om een goed beeld te krijgen van onze vereniging. Mocht u toch nog ergens vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.

Contact opnemen

Sportvereniging Margriet Didam