“Vrienden van Margriet” is een initiatief van SV Margriet met als doel de sportieve mogelijkheden voor al onze leden te verbeteren. Voor een bedrag van € 50,- per jaar wordt u al “Vriend van Margriet” en helpt u de vereniging om zich nog verder te ontwikkelen.

Voor wie is “Vrienden van Margriet”?

Dit initiatief is er voor iedereen. Van particulier tot aan zelfstandig ondernemer. Een mooie manier om uw naam bekendheid te geven.

Ook vriendengroepen, buurtverenigingen of overige geïnteresseerden die binding hebben met onze mooie vereniging zijn van harte welkom.

Hoe werkt “Vrienden van Margriet”

Op het moment dat u “Vriend van Margriet bent geworden, geldt dit voor 1 jaar.

U mag meedenken en meebeslissen welke doelen er door de “Vrienden van Margriet” aan SV Margriet worden aangeboden.

Elk jaar zal er in de maanden mei, juni en juli de mogelijkheid zijn om ideeën/doelen te opperen, door de leden van “Vrienden van Margriet” en door bestuursleden van SV Margriet. Al deze doelen/ideeën worden vervolgens verzameld en hieruit zal in de maand augustus/september een top 3 gemaakt worden.

De top 3 van ideeën/doelen worden tijdens de jaarlijkse bijeenkomst gepresenteerd. Deze bijeenkomst zal in de maand oktober of november plaats vinden. Tijdens deze bijeenkomst zijn alle “Vrienden van Margriet” van harte welkom. Het doel van deze middag/avond is, naast een gezellige middag/avond, het stemmen over het idee dat tijdens het lopende seizoen wordt aangeboden door de “Vrienden van Margriet” aan SV Margriet.

Wat krijgt u hiervoor terug

Wanneer u lid wordt van “Vrienden van Margriet” is SV Margriet u allereerst ontzettend dankbaar. U zorgt er namelijk voor dat er een goed sportaanbod kan worden aangeboden aan al onze leden, waarvoor onze dank.

Daarnaast wordt uw naam op een groot bord bij de ingang van de sporthal weergegeven, zodat u zichtbaar bent voor alle bezoekers.

Zoals u ziet is het nog mogelijk een plaats op dit mooie bord te bemachtigen.

Bent u geïnteresseerd geraakt en wilt u vriend van Margriet worden? Kijkt u vooral verder naar onderstaande formulier of neem contact op via het volgende emailadres: vriendenvanmargriet@hotmail.com | Aanmeldbrief Vrienden van Margriet

Natuurlijk kan je voor vragen ook bij ons terecht.

Nick Vermeulen

Cockie Wanders

Marja Bod

“Namens het bestuur, leden en alle vrijwilligers alvast hartelijk dank voor uw steun en we zijn blij u als “Vriend van Margriet” te mogen verwelkomen.